Zastanawiałeś się kiedyś, jak powinien wyglądać profil idealny pracodawcy? Od lat przecież istnieją wytyczne dotyczące tego, czym powinien charakteryzować się kandydat zabiegający o konkretne stanowisko. Ogłoszenia o pracę zawierają szczegółowy spis wytycznych, obejmujących wykształcenie, doświadczenie oraz specyficzne umiejętności. Tym samym powstaje spójny obraz potencjalnego pracownika, który ułatwia proces rekrutacji obu stronom. Zarówno pracownik otrzymuje jasny przekaz, czego się od niego oczekuje i jakie kwalifikacje powinien posiadać, jak i pracodawca wykłada karty na stół i informuje, jakich ludzi do pracy szuka. Jak sprawa wygląda z drugiej strony? Każde stanowisko pracy wypracowało określone reguły i zasady funkcjonowania, na które składają się także specyficzne cechy osoby wykonującej powierzone obowiązki. Czy można stworzyć analogiczny profil pracodawcy? Co powinien zawierać? Co powoduje, że pracodawcę spostrzegamy jako dobrego lub nie?

 

Ścieżka kariery w BMW

 

BMW to firma o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej. Długoletnie doświadczenie oparte nie tylko na licznych sukcesach, ale też błędach i porażkach, z których wyciągnięto poprawne wnioski, doprowadziło markę na sam szczyt branży motoryzacyjnej. Skuteczność i efektywność marki opiera się na ludziach, którzy tworzą to miejsce. I właśnie taki sposób myślenia zarządzających BMW powoduje, że firma może stanowić idealny profil pracodawcy.

Siłę BMW widać już na samym początku, gdy pracownikowi stawia się jasne, ale adekwatne do obowiązków i umiejętności polecenia służbowe. Ponadto pracownik na początku swojej ścieżki zawodowej może liczyć na wsparcie pracowników o dłuższym stażu i doświadczeniu lub uczestniczyć w profesjonalnych szkoleniach, podnoszących kwalifikacje lub wspierających poprawne wykonywanie aktualnych obowiązków. BMW kariera to również możliwość awansu. Firma docenia potencjał rozwojowy swojej kadry oraz umożliwia jego realizację poprzez rozliczne szkolenia oraz indywidualnie opracowywane plany rozwoju. Nie bez znaczenia pozostaje zjawisko rekrutacji wewnętrznej, z której pochodzi znaczna część awansów.

 

BMW oferuje także swoim pracownikom atrakcyjne wynagrodzenia uwarunkowane m.in. obejmowanym stanowiskiem, zaangażowaniem własnym czy poziomem realizacji zleconych planów. Ponadto bogaty pakiet socjalny, w tym konkurencyjną ofertę opieki medycznej oraz kartę sportową.

 

BMW to pracodawca, który wymaga, ale jednocześnie oferuje wiele w zamian, co czyni go atrakcyjnym na rynku pracy, zobacz dostępne oferty na https://www.praca-dealerbmw.pl/

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *